CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

kenalilah diriku...aku masih single....he..he...he...hee...

kenalilah diriku...aku masih single....he..he...he...hee...
okey..now,take a look about myself...jeng3!!!korang nak tau x apa yg special tntg diri aku!!!emmm,aku rase ramai dah tahu tapi ramai jugak yang x tau..huhu cite diew camni.aku ni bleh dikatakan seorang yg pemalu gak ar tapi kengkadang aku ni gila2 sempoi...dalam idup aku benda yg paling aku tak suke ialah orang yg pengotor.....aku x tau ar nape diorang nie malas sgt nak uruskan hal diorang...leh lak diorang duk dalam keadaan yg kotor 2..sedangkan aku xsuke kalu tempat 2 kotor!!!lagi satu aku nie seorang yg leh dikatakan seorang yg berpegang teguh pada prinsip!!!!aku gak seorang yg penyabar tapi sabar aku ade batasnya...k,papepun sowey kalu luahan hati aku nie ada terkecilkan hati org len..k,salam sayang dari aku,leney untuk sahabat2ku yg dah bace luahan hatiku ini...adios

My Family

My Family

Wednesday, August 6, 2008

JAWAPAN

Profesion yang saya pilih ialah barangan kraftangan. Sebagai seorang yang kreatif, saya akan menjual hasil kraftangan saya ke seluruh dunia melalui sistem online,saya akan mempamerkan hasil kraftangan yang cipta sendiri ,dan segala maklumat mengenai cawangan-cawangan yang mempromosikan hasil kraftangan saya .Dengan ini ,mereka boleh terus mendapatkan hasil kraftangan yang mereka suka daripada saya melalui email yang ditetapkan dan bank in. Saya juga akan mencipta dan mereka kraftangan yang cantik dan ekslusif. Dengan itu syarikat dan saya akan terus maju dan berkembang dengan lebih pesat di seluruh dunia.

5 ulasan:

ezreenhaznina said...

haii kak..salam..cantik blog akak.nampak menarik.. gud job..

are-zril said...

assalamualaikum....
smart r blog...
pndai awk creat...
frienship gak awk ni kan??

@peXs said...

bagus n padat blog awak..banyak gambar.cantik backgrond mane dapat???

ReDbLuEzOnE said...

assalamualaikum...
blog cantik colorful... byk grafik yang menarik.. cari kat ne.... apapun gud job...wassalam

adeqmanjer said...

salam hai sahabat ku cantik lah blok...macam tuan dia gak hehehe..kak zu kalu gajin ajar2 lah adeq tambah2 kan dlam blok adeq...heheheape2 pon semoga berjaya...